SIMITRI Lojalumo programos taisyklės
SIMITRI Lojalumo programa - tai SIMITRI klientams skirta programa, kurios nariai gaus papildomas naudas bei ypatingus pasiūlymus, kurie galios tiek elektroninėje, tiek fizinėse parduotuvėse.
Naudos ir privalumai:
- Tik lojalumo programos nariams galiojantys spec. kainų pasiūlymai
- Galimybė pirmiems sužinoti apie naujausias akcijas bei išpardavimus
- Nuolaida visoms prekėms
- Ilgesnis kokybiškų prekių grąžinimo terminas
- Kvietimai į SIMITRI organizuojamus renginius
- Gimtadienio nuolaida
Narystės lygiai ir naudos
- Sidabrinis – visi naujai prisijungę klientai
- Auksinis - Per paskutines 365 dienas elektroninėje parduotuvėje ir/ar fizinėse parduotuvėse įsigijo prekių už ne mažiau kaip 1000 €
- Platininis - Per paskutines 365 dienas elektroninėje parduotuvėje ir/ar fizinėse parduotuvėse įsigijo prekių už ne mažiau kaip 2000 €
SIDABRINIS | AUKSINIS | PLATININIS | |
Tik nariams skirti pasiūlymai ir dovanos | taip | taip | taip |
Nuolaida visoms prekėms* | 5% | 10% | 15% |
Prekių grąžinimo terminas | 45 dienos | 60 dienų | 90 dienų |
Gimtadienio nuolaida visoms prekėms* | 12% | 15% | 20% |
Nemokamas pristatymas į namus Lietuvoje | ne | ne | taip |
Kvietimai į renginius | ne | ne | taip |
*Negalioja akcinėms prekėms ir dovanų kuponams |
SIMITRI lojalumo programos nariais gali tapti visi klientai, turintys aktyvią Elektroninės parduotuvės paskyrą ir sutinkantys gauti tiesioginės rinkodaros pranešimus el. paštu ar telefonu.
Klientas atsakingas už tai, kad jo pateikti duomenys būtų tikslūs ir teisingi.
SIMITRI lojalumo programos naudos yra asmeninės ir negali būti atlygintinai ar neatlygintinai perleidžiamos kitiems asmenims, ar keičiamos į pinigus.
Klientui pasiekus aukštesnį lojalumo programos lygį, 356 dienų laikotarpis pradedamas skaičiuoti iš naujo ir vėl atnaujinamas po 365 dienų ar naujo aukštesnio lygio įgijimo, jeigu tai įvyksta greičiau.
Įsigytų prekių vertė apskaičiuojama ir lygis atnaujinamas Klientui užbaigus užsakymą. Jeigu per paskutines 365 dienas Klientas neįsigijo prekių už aukštesniam lygiui pasiekti nurodytą sumą, Klientas grąžina prekes, Klientui suteiktas lojalumo programos lygis įvertinamas iš naujo, atsižvelgiant į per paskutines 365 dienas įsigytų prekių sumą.
Toks perskaičiavimas gali nulemti suteikto lojalumo programos lygio pakeitimą į žemesnį. Bet kokie lygio pokyčiai atnaujinami automatiškai Kliento paskyroje.
Gimtadienio nuolaida taikoma tik tiems Klientams, kurie savo paskyroje nurodė gimimo datą. Kai Klientas prekes įsigyja juridinio asmens vardu, gimimo data bus laikoma Kliento paskyroje nurodyta gimimo data.
Lojalumo programos narystės Klientas gali atsisakyti bet kada, nenurodydamas atsisakymo priežasties. Atsisakius narystės, turimos naudos panaikinamos, tačiau bet kada galima vėl aktyvuoti savo narystę SIMITRI lojalumo programoje (priskiriamas Sidabrinis naudų lygis, anksčiau Kliento turėtos naudos negrąžinamos).
Kitos sąlygos
SIMITRI lojalumo programos paskyrą valdyti galėsite tik Jūs. SIMITRI griežtai laikosi privatumo įsipareigojimų. Jūsų adresai ir kita informacija nebus perduoti tretiesiems asmenims.
MB SIMITRI LT pasilieka teisę be įsipareigojimo keisti lojalumo programos naudojimo taisykles, sąlygas ir terminus.
Įsigaliojimo data: 2023-04-17